Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~fuckincunt | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany30.10.2007 @09:05:35 ostatnio na stronie15.09.2016 @22:03:23



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty7 komentarze873 posty na forum16

komputer / sprzęt
Nikon D90 Nikkor AF-S 50mm f/1.4G, 55-200mm 4-5.6G

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~youyou    23.11.2008 @23:15:59
dziękuję
~eatthesun    12.11.2008 @23:19:17
mistrz, ale jeśli, to nieświadomie.
takie bazgranie, można wybaczyć
_______
i know. the pieces fit.
~suchypion    11.11.2008 @00:52:24
nalot taki na jakby to luftwaffe maczało palce. pozostało pozostawic mi znak z przekazem thx
~suchypion    10.11.2008 @00:17:50
zapraszam, tj przygarniam.
~suchypion    09.11.2008 @23:14:58
thx
~philomena    19.08.2008 @01:46:16
dziekuje pieknie i pozdrawiam serdecznie
~ShenKun    17.08.2008 @09:12:12
dzięki za komentarz
_______
ACHTUNG !!! Bevor du meine Gemäldegalerie besuchst, nehme den Kontakt mit dem Arzt oder Aphotheker auf.
~AlwaysDeSun    16.08.2008 @08:28:38
cierpliwości córko, have a nice day 2
~AlwaysDeSun    15.08.2008 @19:04:13
no, przeleciałaś mnie w całości, dziekuję za 150 komentarzy :D
ostatnio edytowane: 2008-08-15 19:04:43
~AlwaysDeSun    14.08.2008 @09:31:30
no właśnie... co z tą Dodą??
~AlwaysDeSun    14.08.2008 @09:24:48
bo umarł:D
~kryzys    30.07.2008 @19:51:46
;]
_______
PRZESTANCIE MI KURWA DZIEKOWAC NA PROFILU !!!!!!!!!!!!!!
~bmwmaniac    26.07.2008 @21:07:03
dzięki, miło mi słyszeć

_______
co by tutaj napisać
http://damian.admin1961.website.pl
~AlwaysDeSun    26.07.2008 @20:39:28
pokaż go (kuraka)
ostatnio edytowane: 2008-07-26 20:43:40
~EsyFloresy13    07.05.2008 @07:38:04
Nie słuchaj go, stara dupa
|
V
Z rys., jako projektami będzie ciężko. A na kiedy w ogóle go potrzebujesz?
Można by zrobić tak, że napiszesz mi jak to ma mniej więcej wyglądać a ja przesle Ci kilka opcji pomysłowych
ostatnio edytowane: 2008-05-07 07:40:56
_______
Co dredy i uśmiech ma
~EsyFloresy13    05.05.2008 @07:47:35
No chyba jestem.
Tylko musiałabym miec jakies bardziej konkretne informacje.
Nie wiem, jakie masz wymagania :D
_______
Co dredy i uśmiech ma
~EsyFloresy13    04.05.2008 @21:30:40
Z tym tatoo to aktualne?
_______
Co dredy i uśmiech ma
-nacpanamarkerem    27.04.2008 @15:34:02
dokładnie ; * czyli 36 zł : ) i wysyłam w świat : P
-nacpanamarkerem    27.04.2008 @12:48:44
jak się rozmyśliłaś to też daj znać ; *
~kryzys    24.04.2008 @23:20:47
hehe
_______
PRZESTANCIE MI KURWA DZIEKOWAC NA PROFILU !!!!!!!!!!!!!!
-nacpanamarkerem    23.04.2008 @21:14:01
hop hp : D to jak wysyłamy 2 pary? jeśli tak to na jaki adres? : )
-nacpanamarkerem    22.04.2008 @16:52:23
moge Twoje dane i adres żebym nie pomyliła sobie zamówień : P
~kryzys    20.04.2008 @20:57:30
no to czekam
_______
PRZESTANCIE MI KURWA DZIEKOWAC NA PROFILU !!!!!!!!!!!!!!
~kryzys    20.04.2008 @19:33:58
wrzuc ze cosssssss
_______
PRZESTANCIE MI KURWA DZIEKOWAC NA PROFILU !!!!!!!!!!!!!!
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt